Hör av dig!
Vi vill att alla ska ha en Happy Workday. Våra möten är kostnadsfria och det finns alltid en specialist i ditt område. Lämna dina uppgifter så tar vi kontakt med dig!
Checka i att du inte är en robot tack!
Du måste godkänna för att skicka!
Jag samtycker att Rahmqvist får hantera mina registrerade personuppgifter enligt dataskyddsförordningen (GDPR). Jag accepterar även Rahmqvists dataskyddspolicy
Tack [name], vi kontaktar dig snarast.
Tjänst
Customer Success Specialist
Ort
Lidingö
Tjänst

Backofficepersonal

Vi söker en Customer Success Specialist som vill arbeta på ett bolag som verkligen gör det lilla extra för både kunder och medarbetare. 

Är du en strukturerad person som trivs med varierande arbetsuppgifter?  Vill du bli en del av en rolig och inspirerande arbetsplats med högt i tak och en familjär känsla så har vi tjänsten för dig! 

Om tjänsten 

I rollen kommer du tillsammans med flera härliga kollegor runt om i Norden tillhöra Customer Success-teamet och arbeta i en varierande roll med många olika kontaktytor. Du är en av organisationens servicespecialister och ansvarar för hantering och administration kring inkommande order och produktfrågor via telefon och mail.  En annan del av dina arbetsuppgifter är fakturafrågor, statistik, planering och logistik inför möten, konferenser och utbildningar.  

Tillsammans med dina kollegor arbetar ni för att skapa nöjda kunder, medarbetare och ett effektivt arbetssätt. Vi vill att du ska känna dig trygg och bidra med dina idéer och förbättringsförslag - tillsammans har vi kul på jobbet!  

Information Eric Rahmqvist

Eric Rahmqvist AB grundades 1953 av Signe och Eric Rahmqvist och är än idag en familjär koncern som är experter på allt som har med arbetsplatser att göra. Grundidén är att man måste lära känna kunden och förstå vilka behov de har och hur man bäst kan hjälpa dem. De är idag specialister inom flera olika områden för att hjälpa dig skapa roligare, mer effektiva och hållbara arbetsdagar. Läs gärna mer på  hemsidan. 

Rahmqvist - Happy Workday 

 

Rahmqvist - Happy Workday from Eric Rahmqvist AB on Vimeo.

Din profil 

För att växa och göra succé i rollen som Customer Success Specialist tror vi att du har följande erfarenheter: 

  • Minst tre års arbetslivserfarenhet inom kundservice  
  • Flytande svenska i tal och skrift samt goda kunskaper i engelska 
  • God erfarenhet av Microsoft Office, CRM-system och order/ärendehanteringssystem 
  • Kunskaper i ekonomi är meriterande 
  • Kunskaper i Navision och Zendesk är meriterande 

Vi hoppas att du är en nyfiken person som drivs av stort ansvar och engagemang i ditt arbete. Du gillar att arbeta i en varierande tjänst och är flexibel och prestigelös då var dag inte är den andra lik. Du levererar alltid service i världsklass och brinner för att skapa kundnöjdhet samt att bygga långsiktiga samarbeten med både kunder och kollegor. Du är en teamspelare av rang och både ser och stöttar upp dina kollegor samt är en fena på att lösa problem. Vi hoppas att du gillar tempo, för det kommer det inte vara brist på och att du enkelt kan ställa om efter nya förutsättningar. Utöver det hoppas vi att du är en riktig glädjespridare som sprider positiv energi på arbetsplatsen!    

Praktisk information 

Omfattning: Heltid.  
Start: Omgående.  
Arbetstider: 07.00-16.00 
Plats: Lidingö 

Om rekryteringsprocessen

Vi kommer att selektera ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas omgående. Därför rekommenderar vi att du visar ditt intresse för rollen redan idag och vi ser fram emot att lära känna just dig 

Tjänsten är på heltid & tillsvidare, alla frågor kring tjänsten besvaras av rekryterare Linnéa

Tillbaka till Join us
Denna hemsida använder cookies för att du ska få en bra upplevelse av hemsidan. Läs mer
Avböj
Godkänn cookies